main_category

世界の化粧品市場レポート(World Cosmetic Market Report)

※ご希望コンテンツを選択の上、お問い合わせフォームにてご依頼下さい。

海外化粧品市場

デンマーク化粧品市場の現状と将来展望(2015年)

デンマーク化粧品市場の現状と将来展望(2015年)|Sluggish growth for beauty and personal care in Denmark in 2015|Beauty and personal care performed modestly in 2015, registering slower current value growth than the review period average.

コンテンツのお問い合わせ

スウェーデン化粧品市場の現状と将来展望(2015年)

スウェーデン化粧品市場の現状と将来展望(2015年)|Slowdown in 2015 after growth spike in 2014|Value growth of beauty and personal care in Sweden was considerably slower in 2015 than it was in the previous year.

コンテンツのお問い合わせ

リトアニア化粧品市場の現状と将来展望(2015年)

リトアニア化粧品市場の現状と将来展望(2015年)|Growth remains robust in the post-recessionary environment|Beauty and personal care performed unevenly over the review period. Sales performed poorly and even after the recovery were defined by frugal shopping habits. Company activities were the cause, as they hooked shoppers on a constant stream of discounts, ranging from as deep as 50% for entire product categories.

コンテンツのお問い合わせ

ウクライナ化粧品市場の現状と将来展望(2015年)

ウクライナ化粧品市場の現状と将来展望(2015年)|Declining sales offset by increasing prices|Compared to the review period, beauty and personal care posted a significant decline of sales in volume and modestly sustained previous year’s current value sales because of sharp growth of price level, inflation and unstable social, economic and political situation.

コンテンツのお問い合わせ

中国化粧品市場の現状と将来展望(2015年)

中国化粧品市場の現状と将来展望(2015年)|Despite decelerating momentum, the market continues to record healthy growth|Affected by weakening momentum in economic growth in China, the beauty and personal care market experienced a slowdown in value growth accordingly.

コンテンツのお問い合わせ

韓国化粧品市場の現状と将来展望(2015年)

韓国化粧品市場の現状と将来展望(2015年)|Beauty and personal care continues to show moderate growth in 2014|Beauty and personal care recorded healthy value sales growth in 2014. The growth rate slowed down compared to previous years, but considering the highly mature environment and high per capita level, beauty and personal care still performed well.

コンテンツのお問い合わせ

ブラジル化粧品市場の現状と将来展望(2014年)

ブラジル化粧品市場の現状と将来展望(2014年)|Economic slowdown starts to impact beauty and personal care|All the economic and political factors which took place in Brazil in 2014 started to have an impact on the beauty and personal care market, which continued to grow, although at a slower pace compared with previous years.

コンテンツのお問い合わせ

アルゼンチン化粧品市場の現状と将来展望(2014年)

アルゼンチン化粧品市場の現状と将来展望(2014年)|Economic recession takes consumer sentiment to the lowest of the decade|Beauty and personal care products were among the items that suffered the most from the impact of low economic activity, rampant inflation and product availability in 2014.

コンテンツのお問い合わせ

アメリカ化粧品市場の現状と将来展望(2014年)

アメリカ化粧品市場の現状と将来展望(2014年)|US beauty and personal care market grows in 2014|The US beauty and personal care market showed moderate growth in 2014. A booming stock market and an increase in employment rates boosted spending power for Americans, especially for higher-income individuals.

コンテンツのお問い合わせ

カナダ化粧品市場の現状と将来展望(2014年)

カナダ化粧品市場の現状と将来展望(2014年)|Modest growth in a market marketplace|In 2014, beauty and personal care in the Canadian market registered a modest positive growth in value terms. The mature marketplace, against slow population growth, negatively affected the demand, although healthy growth of premium products helped support revenue increases for the industry.

コンテンツのお問い合わせ

1  3 4 5

アクセスランキング

  1. 1位 7月27日 18時30分
    花王、リセッシュ除菌EXが布上のウ...
  2. 2位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  3. 3位 7月10日 15時15分
    コーセーマルホファーマ、高機能スキ...
  4. 4位 12月1日 10時30分
    資生堂、肌本来の強さと美しさ引き出...
  5. 5位 12月1日 14時00分
    小林製薬 オードムーゲ、ニキビの悩...
  6. 6位 12月1日 10時00分
    レイナチュラル、ヘアケアブランド ...
  7. 7位 12月1日 15時00分
    マンダム ルシード、見た目印象に着...
  8. 8位 11月30日 16時00分
    ユースキン製薬、9月にブランドリニ...
  9. 9位 11月30日 10時30分
    花王、化学物質の全身毒性評価事例が...
  10. 10位 12月1日 13時00分
    ナリス化粧品、塗ってはがすだけのネ...
  1. 1位 7月27日 18時30分
    花王、リセッシュ除菌EXが布上のウ...
  2. 2位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  3. 3位 7月10日 15時15分
    コーセーマルホファーマ、高機能スキ...
  4. 4位 11月18日 10時00分
    Paypay、花王商品の購入で最大...
  5. 5位 4月17日 15時00分
    【週刊粧業選定】優良化粧品OEM/...
  6. 6位 8月4日 10時00分
    小林製薬、顔に使えるアットノンが若...
  7. 7位 6月22日 13時00分
    耳にかけないマスクが販売開始、ヘア...
  8. 8位 9月10日 10時08分
    サイエンスボーテ・大坂社長、異色の...
  9. 9位 5月26日 19時45分
    カネボウ化粧品、「ミラノコレクショ...
  10. 10位 10月28日 13時00分
    アルビオン、化粧液「フローラドリッ...
  1. 1位 7月27日 18時30分
    花王、リセッシュ除菌EXが布上のウ...
  2. 2位 11月6日 10時30分
    ナリス化粧品、ネイル禁止でも使える...
  3. 3位 11月18日 10時00分
    Paypay、花王商品の購入で最大...
  4. 4位 11月9日 14時00分
    ポーラ、肌の潜在力高めるには「喫煙...
  5. 5位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  6. 6位 7月10日 15時15分
    コーセーマルホファーマ、高機能スキ...
  7. 7位 11月10日 10時30分
    コーセー、マスクに色移りしない高化...
  8. 8位 4月17日 15時00分
    【週刊粧業選定】優良化粧品OEM/...
  9. 9位 8月4日 10時00分
    小林製薬、顔に使えるアットノンが若...
  10. 10位 9月10日 10時08分
    サイエンスボーテ・大坂社長、異色の...

Sub tit market

Sub img market

週刊粧業/C&Tを一部から。今すぐ欲しい!今回だけ欲しい!そんなご要望にお応えし、一部毎にダウンロード販売でご提供致します。

週刊粧業マーケットへ

化粧品業界に従事される皆様のビジネスチャンスをつなぐ製造依頼サイト。優れた化粧品業界のパートナーをすばやく見つけていただくことができます。

くわしくはこちら

マーケティング情報

マーケティング/商品企画/プロモーション担当の企画業務を支援する情報が満載。Power PointのPDF版では記事フローチャートで情報整理しご提供。

お役立ちマーケティング情報ページへ

調査レポート

毎年、週刊粧業が行う調査結果レポート総計をCD-Romにて販売。非常に利用価値が高く、化粧品業界の企業戦略には欠かせない知的コンテンツ。>
有料(1コンテンツ CD-Rom)
50,000円(税込、送料込)~
※Windows版のみ

週刊粧業 消費者調査データの購入はこちら

ネットリサーチ大手、クロス・マーケティングが最新のトレンドをまとめた一般向けには公表していない自主調査レポートを無料でダウンロードできます。

クロス・マーケティング 消費者調査データ(閲覧無料)

カスタマーコミュニケーションズ

全国のドラッグストア、スーパーマーケットの
ID-POSデータから市場トレンドを気軽にチェック。個数ランキング上位10商品の市場シェア(個数)とリピート率をご覧いただけます。

データ

レシートシェアランキングカテゴリ

Sub tit asia

アジア化粧品市場を捉えたアジア進出支援プログラム

アジア化粧品市場を捉えたアジア進出支援プログラムでは、ASEANや北東アジアなどへの進出を考える化粧品メーカーを後押しすべく、様々なコンテンツを用意しています。

Sub tit report

世界の化粧品市場レポート(World Cosmetic Market Report)

世界の化粧品市場レポートコーナーでは、ユーロモニター・インターナショナル社が提供する世界の化粧品市場の市場概況、主要トレンド、競合状況、流通ルートの市場動向、市場の将来展望などをお伝えしていきます。

ページの先頭へ