main_category

世界の化粧品市場レポート(World Cosmetic Market Report)

※ご希望コンテンツを選択の上、お問い合わせフォームにてご依頼下さい。

海外スキンケア市場

ベトナムのスキンケア市場の現状と将来展望(2018年)

ベトナムのスキンケア市場の現状と将来展望(2018年)|TRENDS|Natural and organic products continued to be a product trend in Vietnam despite higher prices. Due to an increase in the number of scandals about bath and shower products containing toxic chemicals, more consumers started to use natural and organic products to protect their skin.

コンテンツのお問い合わせ

フィリピンのスキンケア市場の現状と将来展望(2018年)

フィリピンのスキンケア市場の現状と将来展望(2018年)|TRENDS|The high regard of Filipino consumers for skin care is reflected in the wide availability of various brands, and support for these from huge retail channels such as supermarkets and department stores to smaller ones such as convenience stores and sari-sari stores.

コンテンツのお問い合わせ

台湾のスキンケア市場の現状と将来展望(2017年)

台湾のスキンケア市場の現状と将来展望(2017年)|TRENDS|Growth in current value sales in skin care in 2016 was slightly slower than the review period average but overall remained healthy. Growth was driven by younger consumers starting their beauty routine earlier.

コンテンツのお問い合わせ

タイのスキンケア市場の現状と将来展望(2017年)

タイのスキンケア市場の現状と将来展望(2017年)|TRENDS|In 2016 skin care in Thailand recorded a healthy performance, with 9% current value growth, to reach sales of THB71.7 billion. This was thanks to the ongoing trend amongst Thai consumers to pursue healthy skin and remain youthful.

コンテンツのお問い合わせ

中国のスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)

中国のスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)|TRENDS|In 2016 the premiumisation trend in skin care became more evident, with consumers preferring to select skin care products with higher prices or premium brands.

コンテンツのお問い合わせ

韓国のスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)

韓国のスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)|TRENDS|Skin care recorded moderate value growth in 2016, with premium skin care posting a higher value growth rate (5%) than mass skin care (4%). Mass face masks registered the fastest value sales rise in skin care, with people using face mask products more frequently than before to give rich moisture and essence to their facial skin.

コンテンツのお問い合わせ

イスラエルのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)

イスラエルのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)|TRENDS|Israeli consumers have recently recognised the benefits of Korean beauty products. After the entry of BB creams, sheet masks have now also emerged. While mainstream Korean concepts have entered the market, Korean products are still not sold locally.

コンテンツのお問い合わせ

サウジアラビアのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)

サウジアラビアのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)|TRENDS|Skin care products are very popular and of high importance for Saudi women, as they are highly conscious of their appearance. Saudi women prefer to invest in expensive, high-quality products to make their skin look perfect.

コンテンツのお問い合わせ

ノルウェーのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)

ノルウェーのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)|TRENDS|2015 saw a further increase in consumer demand for natural and organic products, not just in major urban areas but also rural ones. Traditionally, customers bought natural and organic products because they were produced without using certain chemicals which could potentially be harmful to the skin or health.

コンテンツのお問い合わせ

フィンランドのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)

フィンランドのスキンケア市場の現状と将来展望(2016年)|TRENDS|Skin care was the most dynamic personal and beauty area in Finland in 2015 as a result of several trends coming together. The search for products combatting the signs of ageing boosted anti-age categories, where premium sales also saw an upward trend, while the strengthening pharmacy channel also contributed to better value sales.

コンテンツのお問い合わせ

1  3 4 5

アクセスランキング

  1. 1位 7月27日 18時30分
    花王、リセッシュ除菌EXが布上のウ...
  2. 2位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  3. 3位 7月10日 15時15分
    コーセーマルホファーマ、高機能スキ...
  4. 4位 12月1日 10時30分
    資生堂、肌本来の強さと美しさ引き出...
  5. 5位 12月1日 14時00分
    小林製薬 オードムーゲ、ニキビの悩...
  6. 6位 12月1日 10時00分
    レイナチュラル、ヘアケアブランド ...
  7. 7位 12月1日 15時00分
    マンダム ルシード、見た目印象に着...
  8. 8位 11月30日 16時00分
    ユースキン製薬、9月にブランドリニ...
  9. 9位 11月30日 10時30分
    花王、化学物質の全身毒性評価事例が...
  10. 10位 12月1日 13時00分
    ナリス化粧品、塗ってはがすだけのネ...
  1. 1位 7月27日 18時30分
    花王、リセッシュ除菌EXが布上のウ...
  2. 2位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  3. 3位 7月10日 15時15分
    コーセーマルホファーマ、高機能スキ...
  4. 4位 11月18日 10時00分
    Paypay、花王商品の購入で最大...
  5. 5位 4月17日 15時00分
    【週刊粧業選定】優良化粧品OEM/...
  6. 6位 8月4日 10時00分
    小林製薬、顔に使えるアットノンが若...
  7. 7位 6月22日 13時00分
    耳にかけないマスクが販売開始、ヘア...
  8. 8位 9月10日 10時08分
    サイエンスボーテ・大坂社長、異色の...
  9. 9位 5月26日 19時45分
    カネボウ化粧品、「ミラノコレクショ...
  10. 10位 10月28日 13時00分
    アルビオン、化粧液「フローラドリッ...
  1. 1位 7月27日 18時30分
    花王、リセッシュ除菌EXが布上のウ...
  2. 2位 11月6日 10時30分
    ナリス化粧品、ネイル禁止でも使える...
  3. 3位 11月18日 10時00分
    Paypay、花王商品の購入で最大...
  4. 4位 11月9日 14時00分
    ポーラ、肌の潜在力高めるには「喫煙...
  5. 5位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  6. 6位 7月10日 15時15分
    コーセーマルホファーマ、高機能スキ...
  7. 7位 11月10日 10時30分
    コーセー、マスクに色移りしない高化...
  8. 8位 4月17日 15時00分
    【週刊粧業選定】優良化粧品OEM/...
  9. 9位 8月4日 10時00分
    小林製薬、顔に使えるアットノンが若...
  10. 10位 9月10日 10時08分
    サイエンスボーテ・大坂社長、異色の...

Sub tit market

Sub img market

週刊粧業/C&Tを一部から。今すぐ欲しい!今回だけ欲しい!そんなご要望にお応えし、一部毎にダウンロード販売でご提供致します。

週刊粧業マーケットへ

化粧品業界に従事される皆様のビジネスチャンスをつなぐ製造依頼サイト。優れた化粧品業界のパートナーをすばやく見つけていただくことができます。

くわしくはこちら

マーケティング情報

マーケティング/商品企画/プロモーション担当の企画業務を支援する情報が満載。Power PointのPDF版では記事フローチャートで情報整理しご提供。

お役立ちマーケティング情報ページへ

調査レポート

毎年、週刊粧業が行う調査結果レポート総計をCD-Romにて販売。非常に利用価値が高く、化粧品業界の企業戦略には欠かせない知的コンテンツ。>
有料(1コンテンツ CD-Rom)
50,000円(税込、送料込)~
※Windows版のみ

週刊粧業 消費者調査データの購入はこちら

ネットリサーチ大手、クロス・マーケティングが最新のトレンドをまとめた一般向けには公表していない自主調査レポートを無料でダウンロードできます。

クロス・マーケティング 消費者調査データ(閲覧無料)

カスタマーコミュニケーションズ

全国のドラッグストア、スーパーマーケットの
ID-POSデータから市場トレンドを気軽にチェック。個数ランキング上位10商品の市場シェア(個数)とリピート率をご覧いただけます。

データ

レシートシェアランキングカテゴリ

Sub tit asia

アジア化粧品市場を捉えたアジア進出支援プログラム

アジア化粧品市場を捉えたアジア進出支援プログラムでは、ASEANや北東アジアなどへの進出を考える化粧品メーカーを後押しすべく、様々なコンテンツを用意しています。

Sub tit report

世界の化粧品市場レポート(World Cosmetic Market Report)

世界の化粧品市場レポートコーナーでは、ユーロモニター・インターナショナル社が提供する世界の化粧品市場の市場概況、主要トレンド、競合状況、流通ルートの市場動向、市場の将来展望などをお伝えしていきます。

ページの先頭へ