main_category

世界の化粧品市場レポート(World Cosmetic Market Report)

※ご希望コンテンツを選択の上、お問い合わせフォームにてご依頼下さい。

海外メイクアップ市場

デンマークのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)

デンマークのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)|TRENDS|Eyelashes enjoyed a great deal of attention from manufacturers in 2015. Demand for long, thick and full eyelashes has increased among Danish women and so manufacturers have responded accordingly.

コンテンツのお問い合わせ

スウェーデンのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)

スウェーデンのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)|TRENDS|Apparel brands such as H&M and Lindex as well as online retailer Ellos launched or massively updated their own beauty collections in 2015, containing largely cosmetics products.

コンテンツのお問い合わせ

リトアニアのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)

リトアニアのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)|TRENDS|Colour cosmetics falls somewhere between a nice treat and an absolute must-have, depending on the differing priorities of Lithuanian women. While spending was subdued during the economic crisis, sales picked up noticeably during the latter stages of the review period and continued to grow in 2014.

コンテンツのお問い合わせ

ウクライナのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)

ウクライナのメイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)|TRENDS|Despite continuation of the crisis and a current value decline by 2% these factors have had an interesting effect on this category overall.

コンテンツのお問い合わせ

中国メイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)

中国メイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)|TRENDS|Amid the economic slowdown, Chinese consumers’ rising enthusiasm over lip products and other facial make-up, such as BB cream and CC cream, sped up the growth of colour cosmetics in 2014.

コンテンツのお問い合わせ

韓国メイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)

韓国メイクアップ市場の現状と将来展望(2015年)|TRENDS|The high growth of colour cosmetics was attained through contribution of all products: eye make-up, facial make-up, lip products and nail products. Nail products recorded high growth in both value and volume sales terms due to the DIY (Do-it-yourself) trend.

コンテンツのお問い合わせ

ブラジルのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)

ブラジルのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)|TRENDS|In 2014 colour cosmetics registered current value growth of 10%, reaching BRL8.1 billion. The economic slowdown started to impact the consumption of colour cosmetics by Brazilians, who were thinking twice before purchasing an item on impulse or as an indulgence.

コンテンツのお問い合わせ

アルゼンチンのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)

アルゼンチンのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)|TRENDS|In 2014, colour cosmetics had a regular performance. The main reason that caused a problem was the existence of import barriers. Colour cosmetics has many products which are fully imported and companies have reduced their sales for this reason.

コンテンツのお問い合わせ

アメリカのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)

アメリカのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)|TRENDS|The steep decline in nail polish sales slowed down total colour cosmetics performance in 2014. Nail art has faded from popularity. After growing by 29% in 2012, sales declined by 1% in 2013 and by another 8% in 2014 as consumers moved away from brightly coloured and adorned nails.

コンテンツのお問い合わせ

カナダのメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)

カナダメイクアップ市場の現状と将来展望(2014年)|TRENDS|In 2014, value sales of colour cosmetics increased by 2% in Canada, to reach C$1.6 billion. Both volume and value sales in all colour cosmetics categories registered a weaker performance than the review period average.

コンテンツのお問い合わせ

1  3 4 5

アクセスランキング

  1. 1位 5月20日 17時35分
    サラヤ、手指消毒用アルコールジェル...
  2. 2位 5月14日 14時45分
    「接触冷感」「吸水速乾」「UVカッ...
  3. 3位 4月29日 11時15分
    アイリスオーヤマ、国産マスクの生産...
  4. 4位 5月27日 11時40分
    資生堂、圧力が肌の再生能力を覚醒す...
  5. 5位 5月25日 16時30分
    マスク通販の最低価格が17円/枚に...
  6. 6位 5月21日 20時00分
    在庫速報.com、「日本製」「夏用...
  7. 7位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  8. 8位 5月26日 19時30分
    ロクシタン、ヴァーベナからアルコー...
  9. 9位 5月29日 13時15分
    資生堂、医療従事者へスキンケア化粧...
  10. 10位 5月29日 17時50分
    資生堂、6月1日から出社人数を50%削減
  1. 1位 5月27日 11時40分
    資生堂、圧力が肌の再生能力を覚醒す...
  2. 2位 5月21日 20時00分
    在庫速報.com、「日本製」「夏用...
  3. 3位 5月20日 17時35分
    サラヤ、手指消毒用アルコールジェル...
  4. 4位 5月25日 09時55分
    ファンデーションの色移りが気になり...
  5. 5位 5月14日 14時45分
    「接触冷感」「吸水速乾」「UVカッ...
  6. 6位 4月29日 11時15分
    アイリスオーヤマ、国産マスクの生産...
  7. 7位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  8. 8位 5月26日 19時30分
    ロクシタン、ヴァーベナからアルコー...
  9. 9位 5月25日 16時30分
    マスク通販の最低価格が17円/枚に...
  10. 10位 5月22日 13時30分
    花王 2020年第1四半期決算、実...
  1. 1位 5月20日 17時35分
    サラヤ、手指消毒用アルコールジェル...
  2. 2位 4月29日 11時15分
    アイリスオーヤマ、国産マスクの生産...
  3. 3位 5月21日 20時00分
    在庫速報.com、「日本製」「夏用...
  4. 4位 5月27日 11時40分
    資生堂、圧力が肌の再生能力を覚醒す...
  5. 5位 5月14日 14時45分
    「接触冷感」「吸水速乾」「UVカッ...
  6. 6位 5月14日 14時00分
    ファンケルのマスク、販売初日に約5...
  7. 7位 5月20日 11時00分
    花王、機能性向上と新ケア提案で消臭...
  8. 8位 4月29日 10時45分
    大王製紙、不織布マスクの国内生産を開始
  9. 9位 12月4日 20時00分
    医薬品と指定医薬部外品の違いとは?
  10. 10位 5月19日 16時30分
    shoichi、新品余剰ブランド衣...

Sub tit market

Sub img market

週刊粧業/C&Tを一部から。今すぐ欲しい!今回だけ欲しい!そんなご要望にお応えし、一部毎にダウンロード販売でご提供致します。

週刊粧業マーケットへ

化粧品業界に従事される皆様のビジネスチャンスをつなぐ製造依頼サイト。優れた化粧品業界のパートナーをすばやく見つけていただくことができます。

くわしくはこちら

マーケティング情報

マーケティング/商品企画/プロモーション担当の企画業務を支援する情報が満載。Power PointのPDF版では記事フローチャートで情報整理しご提供。

お役立ちマーケティング情報ページへ

調査レポート

毎年、週刊粧業が行う調査結果レポート総計をCD-Romにて販売。非常に利用価値が高く、化粧品業界の企業戦略には欠かせない知的コンテンツ。>
有料(1コンテンツ CD-Rom)
50,000円(税込、送料込)~
※Windows版のみ

週刊粧業 消費者調査データの購入はこちら

ネットリサーチ大手、クロス・マーケティングが最新のトレンドをまとめた一般向けには公表していない自主調査レポートを無料でダウンロードできます。

クロス・マーケティング 消費者調査データ(閲覧無料)

カスタマーコミュニケーションズ

全国のドラッグストア、スーパーマーケットの
ID-POSデータから市場トレンドを気軽にチェック。個数ランキング上位10商品の市場シェア(個数)とリピート率をご覧いただけます。

データ

レシートシェアランキングカテゴリ

Sub tit asia

アジア化粧品市場を捉えたアジア進出支援プログラム

アジア化粧品市場を捉えたアジア進出支援プログラムでは、ASEANや北東アジアなどへの進出を考える化粧品メーカーを後押しすべく、様々なコンテンツを用意しています。

Sub tit report

世界の化粧品市場レポート(World Cosmetic Market Report)

世界の化粧品市場レポートコーナーでは、ユーロモニター・インターナショナル社が提供する世界の化粧品市場の市場概況、主要トレンド、競合状況、流通ルートの市場動向、市場の将来展望などをお伝えしていきます。

ページの先頭へ